Není to jen jídelníček!

Prvně se jen chtěla cítit dobře...

Klientka mne oslovila s cílem sundat pár kil a celkově se cítit dobře. Ono skákat na crossfitu s kily navíc není nic moc. Tak jsme se do toho na začátku prázdnin 2017 pustily.

Na počátku jsme se sešly, sdělily si očekávání a cíle a pustily se do toho. Úvodní měření a fotky jsou nutné. Ne jen pro průběžnou kontrolu, ale také pro srovnání s výchozím stavem. Nejvíce ukáže krátké shrnutí a porovnání fotek.

Během skoro půl roku jsme toho zvládly hodně. Není to jen o úpravě váhy, mír a vzhledu. Jde hlavně o mysl. Zbavila se strachu co jíst, kdy to jíst a taky, že ovoce nebo sladkost večer není žádný hřích.

Červenec:

Váha: 57,7kg

Boky: 85 cm

Pas: 70 cm

Stehno: 56 cm

 

 

 

 

 

Leden:

Váha: 50,3 kg

Boky: 79 cm

Pas: 60 cm

Stehno: 49 cm

 

 

 

 

 

Celkový rozdíl v centimetrech je 23 cm!

Inbody přineslo taky neskutečné orientační hodnoty.

Červenec: svaly 22,8 kg, tuk 16,3 kg, tuk 28,3%

Listopad: svaly 23,5 kg, tuk 10,3 kg, tuk 19,4%

Na základě získaných výsledků se podařilo za asi půl roku shodit 6 kg tuku za mírného navýšení svalové hmoty. Klientka v žádném případě nehladověla, spíš naopak. Zprávy typu: „prosím tento týden nepřidávejme“ mi vždy vykouzlily úsměv na rtech. Během úpravy stravy zvládá cca 5 tréninků týdně. Převážně kombinace crossfitu, gymnastiky nebo metconu.

Samozřejmě největší podíl na výsledku má klientka sama. Já ji jen vedla, pomáhala. Pro mě je největší úspěch to, že se nebojí jídla, dokáže si jej vychutnat a hlavně! Je spokojená. Máme za sebou půl roku a ještě nekončíme. Nyní je naším cílem přidat na síle a svalové hmotě.

Jedeme dál!

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.