The Women´s Book: Vol 1

Aneb někdo to rád růžové

Když jsem tuto knihu viděla poprvé, tak jsem si říkala co to zase je. Nevěděla jsem jestli to má být výsměch, narážka nebo jen nějaká legrace. Asi po pár týdnech jsem náhodně na knihu opět narazila. Po bližším prozkoumání jsem zjistila, že je to poměrně vyladěná 450 stránková kniha.

A Guide to Nutrition, Fat Loss and Muscle Gain

Témata která zajímají nejednu ženu. Vše je vědecky podloženo a vysvětleno. Kniha je samozřejmě v angličtině a je ještě „horká“. Vyšla ke konci roku 2017. Lyle McDonald ji psal skoro 10 let. Vedlo ho k tomu nutkání porozumět ženskému tělu. Vrtaly mu hlavou některé ženské „problémy“. Například proč výkonnost tak kolísá, proč je nálada ženy jako na horské dráze, proč dochází k redistribuci tuku během PMS a další. Na vše se snažil najít odpověď.

Ženská anatomie, fyziologie, psychika a neurologie jsou poněkud odlišné od mužské. Ženy nejsou jen malí muži. Na to bychom měli během našeho snažení myslet. Muži jsou v zásadě každý den stejní. Nekolísají jim tak významně hormony, nemají menstruační cyklus a jejich tělo reaguje na vnější vlivy poněkud předvídatelně.

Vybrané kapitoly

Pro někoho není zábava čtení takových publikací, chápu. Proto mne napadlo, že jakmile nějakou kapitolu přečtu a pochopím, pokusím se Vám ji ve zkratce sepsat.

Namátkou nás čeká například: normální menstruační cyklus, frekvence stravování, fat gain and fat loss, stravování během workoutu a další.

Myslím, že se máme na co těšit!

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.